Záruční doba na veškeré zboží objednané na internetových adresách www.buka.cz, www.buka.sk, www.bukajewelry.com, je pro kupujícího standardně 24 měsíců.
Kupující může vadné zboží k reklamaci zaslat přepravní službou na adresu administrativního sídla prodávajícího. Reklamované zboží musí být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis vady a úplné kontaktní údaje kupujícího (hlavně zpáteční adresu a telefonní číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i vady zboží.
Došlo-li Vám zboží poškozené, jednejte ihned ještě v přítomnosti zástupce přepravní společnosti. Stav zásilky je nutné zdokumentovat a sepsat protokol o poškození. Z našeho e-shopu odesíláme šperky vždy v bezvadném stavu, pokud se poškodí cestou, je protokol opravdu důležitý pro další reklamaci u našich partnerů. Pro snadnou reklamaci doporučujeme použít vzorový Reklamační list, který si můžete stáhnout v PDF nebo XLS.
Reklamace na podezření z nepravosti perel, nebo nižší ryzosti stříbra či zlata necháváme posuzovat vždy nezávislý orgán. Dle závažnosti buď Puncovním úřadem, nebo Gemologickou kanceláří.
Chcete-li zboží pouze vrátit, není nutná reklamace, do 14 dnů od nákupu můžete využít garanci vrácení peněz a odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.
Všechny podmínky reklamačního řízení upravuje Reklamační řád, který je součástí našich Obchodních podmínek.